5. kodutöö

 KODUTÖÖ 5

 Ülesande lahendamiseks tutvusin esmalt loengumaterjalidega http://www.tlu.ee/~kpata/haridustehnoloogiaTLU/loeng7.pdf 

http://www.slideshare.net/kpata/ifi7056-5loeng

ning artikliga Y.Kali; M.C.Linn, Technology-Enhanced Support Strategies for Inquiry Learning.- Spector, J.M jt. Handbook of Research on Educational Communications and Technology. Taylor & Francis, 2008.

 Lähtusin uurimuslikku õpet toetavast kolmest metaprintsiibist:

(1)   Make science accessible: paku vahendeid kontseptsioonide leidmiseks ja organiseerimiseks, aita seostada varasemate teadmistega. Teaduslikke lähtealuseid esitatakse õpilastele tihti kui abstraktseid dogmasid. HT vahendid võimaldavad visualiseerida erinevaid kontseptsioone, neid võrrelda ja nende baasilt sõnastada uurimisküsimus.

(2) Make thinking visible: paku vahendeid õppimise visualiseerimiseks.

(3) Help learners learn from each other: paku platvorm õppijate omavaheliseks suhtlemiseks, ideede jagamiseks ning tagasisidestamiseks.  

ÕPISITUATSIOON e-õppe kursuselt “Võrdlev koolikorraldus”

Teema: Millised on need tegurid, mis mõjutavad haridussüsteemide tulemuslikkust?

I. Toetudes oma varasematele teadmistele ja kogemustele too välja need tegurid, mis Sinu arvates kõige enam mõjutavad haridussüsteemi tulemuslikkust. Vali välja üks tegur ja sõnasta selle kohta hüpotees.

II. Leia uurimustulemusi, mis kinnitavad Sinu hüpoteesi või lükkavad selle ümber.

III. ARUTELU foorumis.

a)      Anna oma tulemusest teada kaasüliõpilastele.

b)      leidke rühma ühine seisukoht ning valige välja üks tulemuslikkust mõjutavatest teguritest.

IV. Valitud teguri alusel (näit. õpetajakoolitus, õppekava, koolivõrk vms) koostage rühmatöös JÄRELDUSKAART, kus te kavandate sammud Eesti haridussüsteemi muutmiseks ja tulemuslikuks juhtimiseks järgnevatel tasanditel:

1.      kuidas saab planeeritud muutust toetada haridusteadus?

2.      kuidas saab planeeritud muutust toetada seadusandlus?

3.      kuidas saab planeeritud muutust toetada hariduse rahastamine?

4.      kuidas saavad planeeritud muutust toetada ühiskondlikud organisastioonid?

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment